Zeleninové ragú

Dnes si urobíme zdravý zeleninový obed, či večeru. Ako obed môžeme zeleninové ragú podávať s kuskusom, či s ryžou a na večeru radšej samotné. Cuketa je zdravá - aktivizuje nám bunkový metabolizmus, udržiava štíhlu líniu bez škodlivých diet, zvyšuje výkonnosť mozgu i koncentráciu a je skutočne nízko kalorická. Baklažán je tiež zdravý, podporuje imunitu, trávenie a chudnutie, takže má tiež málo kalórií. Príprava je jednoduchá, poďme na to.

Potrebujeme

1ks cuketa, 1ks baklažán, 2 strúčiky cesnaku, paradajky v konzerve, olivový olej, zeleninový bujón, bylinky.

Ako na to

Na rozohriatom oleji si orestujeme prelisovaný cesnak, pridáme na kocky nakrájanú cuketu a baklažán, chvíľku restujeme. Neskôr zalejeme trochou vody, pridáme zeleninový bujón a dusíme 15 minút. Pridáme paradajky, podusíme ešte cca 3 minútky, dochutíme bylinkami.

Zeleninové ragú

Zeleninové ragú

Môžeme podávať. Ak sme vo fáze redukcie nejakého toho kilečka a zrovna veľmi nešportujeme, konzumujeme samotné alebo s bulgurom či kuskusom, keďže zelenina je nízko kalorická. Ak športujeme, kľudne môžeme podávať s ryžou. Ta má dosť sacharidov a energie nato, aby sme vôbec vládali športovať.

Zeleninové ragú