Ražniči so šalátom z čínskej kapusty

Dnes si urobíme zdravý obed, vhodný hlavne pri redukcii hmotnosti. Práve preto prílohu ako zemiaky či ryžu vymeníme za zeleninu. Ryža alebo zemiaky obsahujú dosť sacharidov, preto sú hlavne vhodné pri aktívnom športovaní. Pri redukcii hmotnosti ako príloha je vhodnejšia zelenina, ktorá je nízko kalorická a dodá nám kopec vitamínov a ako už vieme, kuracie mäso je jedno z najzdravších, z minimálnym obsahom tuku, a významným obsahom živočíšnych bielkovín.

Potrebujeme

Ražniči: kuracie prsia, šampiňóny, cibuľa, cuketa, paradajky, soľ, korenie, oregano Šalát: čínska kapusta, kukurica v konzerve, ocot, soľ, cukor.

Ako na to

Mäso si pokrájame na kúsky, zeleninu na cca 1cm hrubé kolieska. Striedavo ukladáme na špajle, špajle poukladáme vedľa seba, na plech vystlaný papierom na pečenie osolíme, okoreníme a pečieme pri 200 stupňoch 35 minút.

Ražniči so šalátom z čínskej kapusty

Šalát: čínsku kapustu umyjeme a nakrájame na tenké prúžky, zmiešame s kukuricou. Pridáme troška vody, ochutíme cukrom a octom. Kombinácia kuracieho mäsa a zeleniny je ideálna ako zdravý a nie veľmi kalorický obed, hlavne ak chceme nejaké to kilečko zhodiť. Zelenina je takmer nekalorická a 100g pečených kuracích pŕs má cca 160 kalórií.

Ražniči so šalátom z čínskej kapusty